sobota, 15 lipca 2017

WIECZNIE GŁODNY?

W ostatnim czasie panuje istne szaleństwo na bycie fit. Ludzie prześcigają się w wymyślaniu diet – cudów. Prawda jest taka, że mało kto z osób przechodzących na dietę, chce naprawdę zmienić swój styl życia na zdrowszy. Większość ludzi pragnie szybkich rezultatów w postaci utraty nadprogramowych kilogramów.  Ja tam osobiście nie wierzę w cuda, nie zamierzam przechodzić na żadną dietę, ponieważ przyznaję się bez bicia – mam słabą wolę i nie potrafię przeżyć bez czekolady. Staram się jednak żyć zdrowo i odżywiać się racjonalnie, dlatego bardzo zainteresowała mnie książka „Wiecznie głodny?” autorstwa doktora Davida Ludwiga.


David Ludwig opracował program, który jest naprawdę godny polecenia. Składa się on z trzech faz, które wprowadzają całkowicie nowy sposób myślenia o odchudzaniu. Pierwsza część jest teoretycznym wykładem, przytoczeniem zasad najbardziej popularnych diet i opisu głównych składników odżywczych. Następnie przechodzimy do części innowacyjnego programu odchudzającego. Ludwig podzielił go na trzy fazy: „zapanuj nad zachciankami”, „przeprogramuj swoje komórki tłuszczowe”. „trwale schudnij”. W każdej części opisuje co będzie się teraz działo, podaje listę rzeczy, które powinny się znaleźć w naszej lodówce i tych, które powinny jak najszybciej z niej zniknąć, ale także, co cieszy mnie najbardziej, plan posiłków na cały tydzień razem z przepisami. Są to dość proste przepisy, z którymi większość ludzi powinna sobie bez problemu poradzić, przetestowałam kilka z nich i muszę stwierdzić, że są naprawdę dobre.


Podsumowując uważam, że jest to naprawdę wartościowa pozycja traktująca o zdrowym odżywianiu i zdecydowanie warto się z nią bliżej zapoznać.


Mam też dla Was niespodziankę! Napiszcie w komentarzu co robicie, aby żyć zdrowo. Autor najlepszego komentarza dostanie ode mnie tę książkę w prezencie! Na Wasze zgłoszenia czekam do 23.07.2017. Powodzenia!


Za recenzencki egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Znal Literanova.



5 komentarzy:

  1. Pływam biegam staram się nie przejadac i jesc slodycze w malych ilościach - nie zawsze wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Mam nadzieję, że ta książka sprawi Ci przyjemność i pomoże Ci w zdrowym życiu :)

      Usuń
    2. Dziękuję i mam nadzieję, że pomoże!! :D

      Usuń
  2. Aby życz zdrowa zmieniłam swoje nawyki żywieniowe, zaczęłam uprawiać różne sporty a to tylko poto by w przyszłości nie mieć problemów zdrowotnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łukasz Władca Świata16 lipca 2017 02:35

    Chętnie przygarnąłbym taką książkę ale OCZYWIŚCIE nie dla siebie, bo mojej idealnej sylwetce nie jest ona potrzebna.
    Ale podarowałbym ją mojej znajomej, która niewątpliwie musi o siebie zadbać. Myślę, że byłby to dla niej dobry motywator w walce z otyłością :*

    OdpowiedzUsuń